۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

بازگشت DX به صدر






بازگشت DX به صدر power25 میتواند بیانگر شروع DX سال های گذشته باشد.DX به عنوان پرطرفدارترین تیم تاریخ کشتی شناخته شده است.این تیم روزهای اوجی در سال های 1996 تا نزدیک سال های 2003 داشت تا tripleh به سمتevolution حرکت کرد که این تیم با حظف ortone شروع به نابودی کرد.پس از آن هم Batista با برد Royal rumble سهمیه ای در wrestle mania کسب کرد که اوtripleH را به عنوان رقیب انتخاب کرد و world heavy weight champion شد.پساز آن که H کار خود را تمام شده دید Rich Flair را هم در Monday night حظف کرد.از آن پس H بهدنبال قهرمانی نرفت تا در wrestlemania تسلیم John Cena شد.در آن سال ها DX به ندرت با تیم هایی بازی می کرد.تا آن که HBK در یک کورس رقابتی با چند برد به CENA باخت.در BASH 2009 HBK به علت مسدومیت با مسابقات خدافظی کرد اما به علت بدهی به JBL به رینگ برگشت و او را در nowayout شکست داد ولی در wrestlemania به Undertakerباخت.پس از آن که هر دو از کورس رقابتی خارج شدند DX را دو باره شروع کردند, تا آن که در 3 مسابقه 2بر1 Legacy را بردند وهم اکنون در صدر power25 هستند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر





Powered by WebGozar