
Triple H وShawnMicheals آماده ی تلنگری برای wrestlemania هستند و با خت این قهرمانی یک تلنگره.در هر حال نباید cena رو فراموش کرد. به امید سومین برد HBK در royal و غصب wrestle mania 26 .













بازگشت DX به صدر power25 میتواند بیانگر شروع DX سال های گذشته باشد.DX به عنوان پرطرفدارترین تیم تاریخ کشتی شناخته شده است.این تیم روزهای اوجی در سال های 1996 تا نزدیک سال های 2003 داشت تا tripleh به سمتevolution حرکت کرد که این تیم با حظف ortone شروع به نابودی کرد.پس از آن هم Batista با برد Royal rumble سهمیه ای در wrestle mania کسب کرد که اوtripleH را به عنوان رقیب انتخاب کرد و world heavy weight champion شد.پساز آن که H کار خود را تمام شده دید Rich Flair را هم در Monday night حظف کرد.از آن پس H بهدنبال قهرمانی نرفت تا در wrestlemania تسلیم John Cena شد.در آن سال ها DX به ندرت با تیم هایی بازی می کرد.تا آن که HBK در یک کورس رقابتی با چند برد به CENA باخت.در BASH 2009 HBK به علت مسدومیت با مسابقات خدافظی کرد اما به علت بدهی به JBL به رینگ برگشت و او را در nowayout شکست داد ولی در wrestlemania به Undertakerباخت.پس از آن که هر دو از کورس رقابتی خارج شدند DX را دو باره شروع کردند, تا آن که در 3 مسابقه 2بر1 Legacy را بردند وهم اکنون در صدر power25 هستند.




تا کنون تعداد زیادی از wwe super stars فوت شده اند.از جمله معروفترین های آن ها می توان ازChris Benoit نام برد.ام افراد دیگری از جمله Andere The Giant,Rick Rude, Owen Hart و...نام برد.طبق تهقیقات کشتی کچ کارانی که در حدود سن 40 سالگی میمیرند(نسبتا) 8 برابر مردم عادی است.Chris Benoit که یکی از این افراد است بعد از مرگ Eddie Gurrero صمیمی ترین دوست خود دست به استفاده از دارو های روانگردان برد.این کار او باعث شد که دست به قتل همسر و فرزند خود بزند و بعد از مسموم کردن آن ها با طناب دار خود را به قتل رساند.اما برای جلوگیری از نابودی شهرت او این مورد تا حدودی مخفی ماند.از دیگر افرادی که می توان نام برد که از دارو های استروییدی خاص استفاده می کنند می توان از Vince McMohan نامبرد.بسیاری از دیگر افراد هم در رینگ خونین از این مواد استفاده می کنند ولی از بردن نام آن ها معذوریم.
یکی دیگر از عوامل جدا کننده یPPVهای WWE از دیگر PPVها وجود tag team های قوی و مشهور است.مشهور ترین این تیم ها DX است که نزدیک به 100%طرفدار دارد.این تیم که به ندرت در PPV ها شرکت می کند در اخرین PPV خود در2009 Summer slam در مقابل تیم legacy به بردی قدرتمند دست یافت.این تیم در مقام هشتم power 25 قرار دارد که world heavy weight champion(CM punk) هم در صدر این رده بندی قرار دارد.نکته جالب این است که John Cenaو(intercontinental champion(Rey Mysterio در این رده بندی از wwechampion(Randy Orton) بالاتر هستند.

دو برند RAW و SMACK DOWNهمواره جزو بهترین های تاریخ بوده اند.اما سوال این است که کدام یک بهترین هستند؟
خب یک جواب ساده برای طرفداران SMACK DOWN که تاریخ ثابت کرده که RAW در طول تاریخ به عنوان بهترین Brand شناخته شده (HBK), Stone cold(Steve Austin),ShawnMichaels John Cena,Triple H,Bret Hart,Man kind,The Rockو... را در خود به نمایش گذاشته است.بعضی از این افراد به دلایلی برای مدتی Brand خود را عوض کردند. اما بزرگان این ورزش Stone cold,HBK) ) هرگز RAW را ترک نکردند و Stone cold در RAW مقام بهترین تاریخ را کسب کرد.بالاترین برد royalrumble هم با وجود Stone cold3 & Shawn Michaelsبه RAWتعلق دارد. اما باید به PPV ها هم توجه کرد.RAW به عنوان بهترین) cable برنامه ای که با اشتراک می توان دید و باید برای آن خرج کرد) انتخاب شد. اما تیم RAW به صورت نا جوانمردانه به تیم Smack down باخت.