


همان طور که میدانید HBK و stone cold تنها افرادی هستند که بالای یک برد در RoyalRumble دارند اما شان یک royal کمتر برده است.اما طبق قرارداد تنظیم شده در هنگام تغییر قوانین royal قرار بر این شد که در صورت برد royal جدید آن فرد از افراد برنده ی royal کلاسیک بالاتر قرار گیرد یعنی شان با بردroyalrumble2009 از stonecold پیشی میگیرد. شانس شان برای بردن این royal اندازه ی شانسی بود که Randy Ortone در سال قبل داشت اما با یک موضوع جذابتر.این مساله شاید به توقف undertaker بانجامد و او اولین شکست خود در wrestlemania را تجربه کند. 1-17 1-17 1-17 1-...!!!!!

قانون اول جهان:کسی که قدرت انجام کاری را ندارد آن کار را تقض میکند و با بهانه های بیخود به توجیح میپردازد و مردم را... فرض میکند.حالا هم انطور شده که میگن این افراد دارند خشونت را برای توجیح کارهای خود رواج میدهند.افراد دوم دبیرستان حتما به این توجه کنند که در درس حمله حیدری چه اتفاقی افتاد این کار بسیار درست و با ملایمت انجام شد ولی power bomb باتیستا به آندرتیکر کاری غیر انسانی بود.
فن ها همگی دروغن!! چشم بسته هم نمیتونند غیب بگن چون خودشون الکی پول مفت میگیرن فکر میکنند همه جا این طوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در هر حال مهم حقیقت این بازیه که ما از اون خبر داریم که به خاطر هیچ کسی زندگی خودشو صرف کاری نمیکنه
به قول شاعر: you want some , come get some!

