همان طور که میدانید HBK و stone cold تنها افرادی هستند که بالای یک برد در RoyalRumble دارند اما شان یک royal کمتر برده است.اما طبق قرارداد تنظیم شده در هنگام تغییر قوانین royal قرار بر این شد که در صورت برد royal جدید آن فرد از افراد برنده ی royal کلاسیک بالاتر قرار گیرد یعنی شان با بردroyalrumble2009 از stonecold پیشی میگیرد. شانس شان برای بردن این royal اندازه ی شانسی بود که Randy Ortone در سال قبل داشت اما با یک موضوع جذابتر.این مساله شاید به توقف undertaker بانجامد و او اولین شکست خود در wrestlemania را تجربه کند. 1-17 1-17 1-17 1-...!!!!!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر