۱۳۸۹ اردیبهشت ۲, پنجشنبه

مسابقه ی کثیف ها!

کی فکر میکرد که جریکو با اج درگیر بشه(از بابت فارسی نوشتن اسم ها عذر میخوام) و مسابقه ی بین اونا از Batista vs JohnCena محبوب تر بشه؟
این ماجرا به شب قهرمانان بر میگرده که تیم بین این دو به خاطر این که جریکو باعث شد اج بره زیر تیغ جراهی از هم پاشید و تیم شد Jerishow که اعضاش معلومه.ولی هرچی باشه JohnCena vsBatista بهتره تازه خبری هم از Undertaker نیست حتما عذاب وجدان گرفته!



۱۳۸۹ فروردین ۱۳, جمعه

مایکلز رفت ولی Bon Jovi هنوز هست

John Bon Jovi , Richie Sambora ,David Bryan , Tico Torres


برد.حرفی که یکی از دوستام گفت که جفتشون تموم شدن ولی DX هم تموم شد خب 48 سالشون از BONJOVI هم پیر ترن ولی قبول که باختیم ولی 3-3 مساوی مشکل اینجاس که دوبار در wrestlemania باختیم و نمایش برای SHOWSTOPPER به پایان رسید همون طور که مایکل جکسون هم مرد! ولی BONJOVI وMETALICA هنوز زندن , همون طور که HHH و John Cena زندن و RAW بهترین!!





Powered by WebGozar