۱۳۸۹ فروردین ۱۳, جمعه

مایکلز رفت ولی Bon Jovi هنوز هست

John Bon Jovi , Richie Sambora ,David Bryan , Tico Torres


برد.حرفی که یکی از دوستام گفت که جفتشون تموم شدن ولی DX هم تموم شد خب 48 سالشون از BONJOVI هم پیر ترن ولی قبول که باختیم ولی 3-3 مساوی مشکل اینجاس که دوبار در wrestlemania باختیم و نمایش برای SHOWSTOPPER به پایان رسید همون طور که مایکل جکسون هم مرد! ولی BONJOVI وMETALICA هنوز زندن , همون طور که HHH و John Cena زندن و RAW بهترین!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر





Powered by WebGozar