۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

Slash یاRichie


یک رقابت دیرینه بین Richie Sambora و Slash وجود داشته که مساله این بوده, گیتار یا موسیقی؟
در مورد موسیقی Richie قدرت بیشتری نسبت به Slash دارد و کل موسیقی Drum,Key boardوguitar های Bonjovi را او می سازد.در مقابل Slash رقیب اصلی Jimmy Hendrix در گیتار قدرت خارق العاده ای دارد که تنها در سال 95 در گیتار نزدیک Richie قرار گرفت که این فاصله هم اکنون زیاد شده وRichie در گیتار حرف زیادی برای گفتن ندارد ولی Slash در دیگر سازها حرفی برای گفتن ندارد.
در حال حاضر Richie قدرت نواختن گیتارالکتریک,باس,کلاسیک,پیانو,درام,ترومپت,ساکسیفون و... را دارد.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

بهترین یا نه!!!


اوضاع از هر وجهی خرابه.بی خیال کشتی یه چیزی میگم کیف کنید یه چیزایی در مورد راک و گیتار گفتم حالا بچسبیم به گیتاریست. اسم Slash رو که حتما شنیدین گیتارست Guns n Roses خیلی آدم جالبیه و داره JimmmyHendrix بهترین تاریخ رو میگیره چرا؟ خب بعد November rain اوج شهرت Slash بود ولی باز هم ازKirk پایین تر بود تا اینکه کار Guns تمام شد و تنها دوتا گروه مطرح دیگه مونده بودند اما Slash زد تو کار تکنوازی و کارش گرفت تااینکه کم کم به Kirk رسید اما باز هم از اون عقب تر بود Metalica هم شرایط خوبی داشت اما Slash کم نیاورد و جنگید تا الان در صدد گرفتن Jimmy هست ولی در هر صورت این کارش وقت تلف کردنه و تا ذهنیت خوبی ازش هست باید تموم کنه وگرنه ...

BonJovi هم شرایط عالی داره و از اونجا که مردم بخاطر گروه گیتاریست رو دوست دارن ممکنه اتفاقای جالبی بیفته ...

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲, پنجشنبه

مسابقه ی کثیف ها!

کی فکر میکرد که جریکو با اج درگیر بشه(از بابت فارسی نوشتن اسم ها عذر میخوام) و مسابقه ی بین اونا از Batista vs JohnCena محبوب تر بشه؟
این ماجرا به شب قهرمانان بر میگرده که تیم بین این دو به خاطر این که جریکو باعث شد اج بره زیر تیغ جراهی از هم پاشید و تیم شد Jerishow که اعضاش معلومه.ولی هرچی باشه JohnCena vsBatista بهتره تازه خبری هم از Undertaker نیست حتما عذاب وجدان گرفته!



۱۳۸۹ فروردین ۱۳, جمعه

مایکلز رفت ولی Bon Jovi هنوز هست

John Bon Jovi , Richie Sambora ,David Bryan , Tico Torres


برد.حرفی که یکی از دوستام گفت که جفتشون تموم شدن ولی DX هم تموم شد خب 48 سالشون از BONJOVI هم پیر ترن ولی قبول که باختیم ولی 3-3 مساوی مشکل اینجاس که دوبار در wrestlemania باختیم و نمایش برای SHOWSTOPPER به پایان رسید همون طور که مایکل جکسون هم مرد! ولی BONJOVI وMETALICA هنوز زندن , همون طور که HHH و John Cena زندن و RAW بهترین!!





Powered by WebGozar