
اوضاع از هر وجهی خرابه.بی خیال کشتی یه چیزی میگم کیف کنید یه چیزایی در مورد راک و گیتار گفتم حالا بچسبیم به گیتاریست. اسم Slash رو که حتما شنیدین گیتارست Guns n Roses خیلی آدم جالبیه و داره JimmmyHendrix بهترین تاریخ رو میگیره چرا؟ خب بعد November rain اوج شهرت Slash بود ولی باز هم ازKirk پایین تر بود تا اینکه کار Guns تمام شد و تنها دوتا گروه مطرح دیگه مونده بودند اما Slash زد تو کار تکنوازی و کارش گرفت تااینکه کم کم به Kirk رسید اما باز هم از اون عقب تر بود Metalica هم شرایط خوبی داشت اما Slash کم نیاورد و جنگید تا الان در صدد گرفتن Jimmy هست ولی در هر صورت این کارش وقت تلف کردنه و تا ذهنیت خوبی ازش هست باید تموم کنه وگرنه ...
BonJovi هم شرایط عالی داره و از اونجا که مردم بخاطر گروه گیتاریست رو دوست دارن ممکنه اتفاقای جالبی بیفته ...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر