۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

17-1 در wrestlemania 26


صحنه ی افسوس هواداران UNDERTAKER از شروع رویارویی با SHAWN خواهد بود( در صورت آنکه UNDERTAKER جرات پذیرفتن مسابقه با SHAWN را داشته باشد)
SHAWNMICHAELES با پیشنهاد خود در هنگام بردن SlamyAward مسابقه ی سال این پیشنهاد را به Undertaker داد تا طرفداران Undertaker از حالا 0-17را از حالا به 1-17 تغییر دهند پس با دقت در نظردهی شرکت کنید تا ...!!!!!!!
Wrestle mania 26

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر





Powered by WebGozar