۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

دروغ از ناتوانی



قانون اول جهان:کسی که قدرت انجام کاری را ندارد آن کار را تقض میکند و با بهانه های بیخود به توجیح میپردازد و مردم را... فرض میکند.حالا هم انطور شده که میگن این افراد دارند خشونت را برای توجیح کارهای خود رواج میدهند.افراد دوم دبیرستان حتما به این توجه کنند که در درس حمله حیدری چه اتفاقی افتاد این کار بسیار درست و با ملایمت انجام شد ولی power bomb باتیستا به آندرتیکر کاری غیر انسانی بود.

فن ها همگی دروغن!! چشم بسته هم نمیتونند غیب بگن چون خودشون الکی پول مفت میگیرن فکر میکنند همه جا این طوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در هر حال مهم حقیقت این بازیه که ما از اون خبر داریم که به خاطر هیچ کسی زندگی خودشو صرف کاری نمیکنه

به قول شاعر: you want some , come get some!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر





Powered by WebGozar