۱۳۸۸ آبان ۲۹, جمعه

22 نوامبر برای Eddie


22 November روزی که هرگز فراموش نخواهد شد. روز فوت یکی از مشهورترین(یا منفورترین) superstar های زمان خود . منفورترین؟ به خدا ما هم سردرنیاوردیم ماجرا چی بود اما انگار در زمانی که Eddie Gurrero در زندان بود Rey از فرزند او نگهداری میکرده. بعد از آزادی Eddie در American bash یک مسابقه بر سر یک راز( موضوع Domeneck ) برگذار شد که Rey این بازی را برد اما Eddie موضوع Domenek را فاش کرد که این عامل عصبانیت مردم شد که چرا Eddie گفت Domenek پسرش.
بعد سر یه قرار داد نمیدونم چی چی سر این بچه Rey برد. بعد از مرگ Eddie American bash با علامت Rey شناخته شد . ولی ما آخر از ماجرای مرگ Eddie سر در نیاوردیم ولی 22 نوامبر (همزمان با survivor امسال) سالگرد مرگ Eddie هست. روحش شاد ویادش گرامی.
در صورت تمایل به کسب اطلاعات در مورد مرگ Crise bonoint به بایگانی وبلاگ مراجعه کنید و نظرسنجی را فراموش نکنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر





Powered by WebGozar