
کشف بازیکن یکی از راه کار های قدیمی برای مواقع بحرانی در WWE است. هم اکنون RAW با یک کار مسخره ( که یک بار توسط Smack Down انجام شد) قصد خروج از بحران را دارد.چی کار؟ بالا بردن یک RAW superstar تازه وارد تا حد NUMBERONECONTENDER برای قهرمانی اصلی. ترجیح میدم اسمشو فعلا تا TLC نبرم.با این کار RAW مسابقه اصلی خود را ORTONE vs. KOFI قرار دادند. DX هم در مقابل Jeri Show برای دو قهرمانی تیمی به میدان میرود.از دیگر مهمترین این مسابقات میتوان از Classic match بین UNDERTAKER وBATISTA برای smack down نام برد.با آرزوی موفقیت Undertaker و D-generation-X .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر