
آرزوی خبیثانه!!! یکی بمیره ...!!! شاید بگید چه آدم خبیثی ولی Ortone ای جوریه. John به Shemus باخت حالا نوبت Ortone که خودی نشون بده چون تحریم تموم شد واو فرصت به اوج رسیدن دوباره رو داره ولی اگر DX قهرمانی های تیمی رو ببازه...
Triple H وShawnMicheals آماده ی تلنگری برای wrestlemania هستند و با خت این قهرمانی یک تلنگره.در هر حال نباید cena رو فراموش کرد. به امید سومین برد HBK در royal و غصب wrestle mania 26 .
Triple H وShawnMicheals آماده ی تلنگری برای wrestlemania هستند و با خت این قهرمانی یک تلنگره.در هر حال نباید cena رو فراموش کرد. به امید سومین برد HBK در royal و غصب wrestle mania 26 .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر