
خبر خوب و بد.Jerico قهرمان شد و H ... .این wwe این قدر بی صاحب شده که وVince بعد مسابقه میگه دوید برو بخورش!!! و این طوری دیوید میشه قهرمان WWE . جریکو هم از سر قبر باباش پا میشه میره Chamber اسمک دان(از بابت نحوهی تایپ متاسفم ,خل شدم!!) و قهرمان میشه ولی SHAWN یه طوری به Undertaker ...(برید wwe.com که زبانتون هم خوب شه) که مسابقه حتمی میشه اگر undertaker نترسه!!!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر